4 שיטות שיגדילו את התנועה באתר שלך

על מה נדבר?

יותר מידי פעמים מבקשים ממני טיפים בקידום האתר, ומפאת זמן לא ניתן לי לענות לכולם, אז הפעם החלטתי להרים את הכפפה ולתת טיפים חשובים מאוד גם בקידום אורגני וגם בקידום ממומן, בכל פעם אציע לכם מספר דרכים, ואם תבצעו את הטיפים האלו, ללא ספק הן יגדילו את התנועה שלכם באתר!

אז קדימה בואו נתחיל!

1) היעזרו במודעות PPC בשביל לקבל רעיונות לכתיבת תיאור העמוד באתר

הרבה שואלים אותי כיצד אני יוצר תיאור טוב לעמוד שלי, התשובה שלי הראשונה שלי היא קודם כל, לא באמצעות חוקיות מסוימת של הכנסת מילות המפתח תיאור רקב בשביל "לדחוף" אותן לתיאור, המטה תיאור של הדף חשוב על מנת לגרום למשתמשים להקליק על המודעה שלכם בחיפוש, ועל מנת לשפר אותו (להגדיל את ה-CTR שלנו), נצטרך להשתמש ביצירתיות ובתוכן מושך.

אז כיצד נעשה זאת?

ניעזר במודעות PPC, אם תחשבו על זה דקה, מודעות ממומנות הן בעצם מודעות שמבצעים עליהם אופטימיזציה מידי יום, בודקים מה עובד יותר ומה עובד פחות במהירות רבה יותר מ-SEO, בדיקות של יחס הקלקות, מספר צפיות וכו', לכן נוכל להסתכל על המתחרים הממומנים שלנו ולכתוב את התיאור המושלם שלנו בהתאם.

אז זכרו, מודעות PPC הן מקור טוב למודעות מושכות שגורמות לגולשים לרצות ללחוץ עליהן, נצלו אותן.

2) הורדת שיעור נטישת דפים מסוימים

שיעור יציאה מדף גבוה פוגע במספר ביקורי הדף של האתר שלך, בהמרות ואפילו יכול לפגוע בקידום ה-SEO שלך האתר שלך.

Bounce-Rate

לכן, שיפור יחס הנטישה הוא חשוב מאוד, והאמת לא כל כך קשה

טיפ מספר 1: העלו את התוכן שלכם מעל קפל האתר או באנגלית Above the Fold, בעצם כאשר משתמש פותח את העמוד בפעם הראשונה, המסך הראשוני שהוא מקבל לפני שהוא מתחיל לגלול מטה זהו, ה-Above the Fold, לכן אם המשתמש רואה רק תמונה, או תוכן פחות רלוונטי, נסו להעלות את התוכן שלכם כמה שיותר גבוה.

טיפ מספר 2: צרו פסקת פתיחה קצרה, תגיעו לנקודה של מה שאתם הולכים לדבר באופן מהיר יותר, פסקת פתיחה ארוכה תקשה על הקורא לרצות להישאר לקרוא עוד לפני שהוא הגיע לחלק העיקרי של התוכן בעמוד, לכן תהיו תמציתיים וענייניים ככל שניתן.

טיפ מספר 3: השתמשו בפסקאות קצרות ועם מרווחים ביניהם, משתמשים לא אוהבים לקרוא פסקאות ארוכות, זה מעמיס על המשתמש, לכן השתמשו כמה שיותר ברווחים בין פסקאות, וצרו הפסקות ביניהם.

טיפ מספר 4: השתמשו בתוכן עשיר, שלבו בעמוד תמונות רלוונטיות, סרטונים, או אפילו אינפוגרפיקות שיגרמו למשתמש לרצות להישאר בדף.

3) התמקד במילות חיפוש האורגניות שנמצאות בעמודים 2 עד 3 בחיפוש בגוגל

כל עמוד חיפוש בגוגל שהוא מעבר לעמוד הראשון, הוא לרוב חסר תועלת, בין אם אתה בעמוד 20 או עמוד 40, זה לא משנה, אף אחד לא מגיע לשם.

אבל האם ידעתם שאתם יכולים לתת לדפים הפנימיים שלכם (Inner Links) המדורגים בעמוד שני ושלוש דחיפה מהירה רק על ידי משחק עם הקישור הפנימי?

השתמשו בגוגל אנליטיקס, בכלי מנהלי האתרים (Serach Console) ובאמצעות Semrush או Ahref בכדי לזהות את המונחים והדפים הנמצאים בעמודים 2 ו-3.
רשמו את כולם, סדרו אותם בטבלה מסודרת, אחרי שתמצאו את המילות המפתח הפוטנציאליות אתם צריכים למצוא דפים באתר שלכם שיש בהם מספיק הקשר בשביל להכניס קישורים פנימיים בדפים האלה, זה עובד בעיקר עם מילות מפתח זנב ארוך (Long Tile).

קישור פנימי חכם הוא משהו ש 99% מהאנשים שוכחים לעשות וזה פשוט חבל, שכן זו הזדמנות ענקית לקידום האתר שלכם. קח צעדים קטנים ואל תזרקו ישר הרבה קישורים פנימיים לדף אחד בודד בבת אחת, בצעו שינויים קטנים ותראו כיצד התוצאות בגוגל משתנות, והתקדמו בהתאם.

4) תדרשו מהגולשים לבצע שיתוף בשביל לקבל תוכן נוסף או בונוס כלשהו שתוכלו להציע בעמוד

אם יש לכם כלים או טיפים ייחודים שתוכלו להוסיף לתכנים שלכם, תוכלו בקלות למנף אותו להגדלת התנועה באתר, בכדי שזה יעבוד כמו שצריך, בקשו מהגולשים לבצע שיתוף באמצעות הרשתות החברתיות להורדת המדריך, או הכלי שיצרתם.

הקפידו להפוך את התוכן שמתפרסם בדף למשכנע מאוד. ככל שתעצמו את התוכן, כך סביר יותר שמישהו ישתף אותו עם חבריו.

וברגע שמישהו משתף את אותו דף ברשתות החברתיות, תן לו גישה להורדת התוכן הייחודי.

סיכום ומילים אחרונות

אז הבנו שהגדלת התנועה של האתר שלנו מונעת ממספר ערוצים דיגיטליים, קידום אורגני במנועי החיפוש, קידום ממומן ולבסוף הרשתות החברתיות שמשפיעות באופן ישיר על יצירת תנועה נוספת, יחד עם זאת חשוב לזכור, שכל פעולות אלו יכולים לתרום באופן ניכר להגדלת מודעות המותג שלנו וליצירת סמכותיות מצד הלקוחות ומצד קידום SEO בעתיד.

עד כאן למדריך הזה, ננסה בכל שבוע לחדש לכם טריקים וטיפים שיעזרו לכם בהגדלת התנועה לאתר שלכם.

אהבתם את המאמר? אשמח אם תוכלו לשתף

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדין

השאירו תגובה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *